نرم افزار مدیریت پروژه تاریخ ثبت : 1398/02/22_14:18

استراتژی بازاریابی


اقدام به طرح پیشنهادات شرکت (محصولات و خدمات) تعریف شده بطوریکه موقعیت رقابتی مشخص و معناداری را در افکار مشتریان هدف اشغال می کند

استراتژی بازاریابی 

طراحی استراتژی بازاریابی از طریق تجزیه و تحلیل موقعیت، فرصت های بازار را شناسایی و با تعریف بخش های مختلف بازار و تشخیص نقاط قوت و ضعف سازمان، شرایط رقابت را ارزیابی می کند.

هدف گیری بازار، تجزیه و تحلیل موقعیت، ایجاد روابط بازاریابی و معرفی و توسعه بازار جدید؛ مجموعه اطلاعاتی است که در طراحی استراتژی بازاریابی نقش مهمی را ایفا می کنند. در استراتژی های روابط بازاریابی، هدف این است که از طریق همکاری گروه های درگیر، سطح بالایی از رضایتمندی مشتریان حاصل گردد.

هدف یک شرکت آن است که توان خود را برای جلب مشتریان افزایش داده و از طریق همکاری، وضعیت خود را با تغییرات سریع محیط کسب و کار وفق دهد. ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان شیوه ای است که شرکت ها از طریق آن مزیت رقابتی به دست می آورند. به همین ترتیب، ایجاد روابط پایدار با تامین کنندگان، اعضاء کانال های توزیع و بعضی اوقات حتی رقبا کمک می کند تا ارزش برتری به مشتری ارائه شود.

 نرم افزار مدیریت پروژه

جایگاه یابی با عنوان "اقدام به طرح پیشنهادات شرکت (محصولات و خدمات) تعریف شده بطوریکه موقعیت رقابتی مشخص و معناداری را در افکار مشتریان هدف اشغال می کند".

استراتژی جایگاه یابی با عنوان گزینه ای از بخشهای هدف و انتخاب مزیتهای متمایز تعریف شده که توسط شرکت برای رقابت در بازار مورد استفاده قرار می گیرد. معملا شرکتها در یک یا چند بعد مانند نوآوری، کیفیت، ارزش، خدمات و غیره رقابت می کنند. اگرچه جایگاه یابی بطور وسیع از دیدگاه مصرف کننده بررسی شده است، اما مطالعاتی وجود دارند که به جایگاه یابی از دیدگاه شرکت می پردازند.

مطالعات تجربی وجود دارند که فرایند توسعه جایگاه یابی شرکت را بررسی نموده، و جزئیات عوامل موردنظر شرکتها را در زمان توسعه استراتژیهای جایگاه یابی بیان نمی کنند. با توجه به دیدگاه مبتنی بر منابع، "هولی، برودریک و مولر" بیان کردند که گزینه های جایگاه یابی در شرکتها با منابع و قابلیتها محدود می شوند.

با اینحال، دو مطالعه وجود دارد که اثر دارایی شرکت و قابلیتها را در استراتژیهای جایگاه یابی آن بررسی می کنند. عوامل موثری مانند گرایش مشتری و رقیب در این مفهوم بررسی نشده است بجز اینکه "گورا" به شرایط رقابتی پرداخته است.

 نرم افزار مدیریت پروژه

📌 یک پیشنهاد دوستانه 

نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین فارسی آرسس یکی از قدرتمندترین نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین فارسی است که باتلاش جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور فعالیت خود را از سال 1394، در راستای خدمت‌رسانی به کسب وکارها آغاز نموده است. نرم افزار مدیریت پروژه فارسی یا نرم افزار کنترل پروژه آرسس ، در اجرای این مهم از دو ابزار قدرتمند برنامه‌ریزی و کنترل پروژه استفاده می کند ( همچون نرم افزار مدیریت پروژه تسکولو ) و لذا به ابزاری کاربردی و قدرتمند برای کنترل زمان، کنترل هزینه و مدیریت منابع و نیروی انسانی تبدیل گردیده است. نرم افزار مدیریت پروژه طیف وسیعی از راه حل ها را توصیف می کند که به افراد و تیم ها اجازه می دهد مسیر پیشرفت پروژه های پیچیده را از زمان تایید آنها تا تکمیل و یا راه اندازی آنها پیگیری کنند.

نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین فارسی . نرم افزار مدیریت پروژه فارسی. نرم افزار مدیریت پروژه. مدیریت پروژه. تسکولو ، نرم افزار مدیریت پروژه تسکولو



کلمه کلیدی :

استراتژی بازاریابی

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام