مدل های کسب و کار آنلاین برای کسب درآمد بیشتر(2) تاریخ ثبت : 1399/06/12_13:56

مدل های کسب و کار آنلاین برای کسب درآمد بیشتر(2)


توضیحات تفصیلی در مورد مدل های کسب و کار آنلاین محبوب

مدل های کسب و کار آنلاین برای کسب درآمد بیشتر

همراهان عزیز همانطور که درپست قبل وعده داده شده بود پس از آشنایی با مدل های کسب و کار اینترنتی محبوب بنا شد توضیحات آنها به تفصیل در پست های بعدی برای شما عزیزان گذاشته شود ، اینجا 6 مورد نهایی از مدل های کسب و کار اینترنتی محبوب را به تفصیل مورد بررسی قرار خواهیم داد ... پس اگر پست های قبلی ما را هنوز نخوانده اید پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید :

 

1.وبلاگ نویسی

در وبلاگ نویسی، سایت‌ها محتوای مختلفی برای بازدیدکنندگان تولید می‌کنند که هر کدام اهداف خود را دارند. البته این موضوع می‌تواند برعکس هم باشد و سایت‌ها برای جذب ترافیک و بازدیدکنندگان جدید، به تولید محتوا در وبلاگ بپردازند.

یک وبلاگ‌نویس حرفه‌ای،‌ روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از مهارتش را دارد اما در این بین، افرادی هستند که برای سرگرمی، وبلاگ‌نویسی می‌کنند. افراد حرفه‌ای در این زمینه، معمولا وبلاگ‌شان را به موضوع خاصی در بازار اختصاص می‌دهند که کاربران زیادی هم داشته باشد. از موضوعاتی مثل فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی گرفته تا موضوعات ورزشی یا کسب و کار.

یک وبلاگ‌نویس از روش‌های زیادی می‌تواند کسب درآمد کند. درصورت نوشتن محتوای باکیفیت و البته با رعایت کامل اصول سئو، ترافیک قابل‌توجهی به‌سمت سایت این افراد روانه خواهد شد که نتیجه آن، ایجاد موقعیت برای تبلیغات نمایشی، سیستم همکاری فروش، تبلیغات متنی خواهد بود که هر کدام می‌توانند بسته به حجم بازدید از سایت شما، کسب درآمد قابل توجهی ایجاد کنند.

چطور می‌توان وارد بازار وبلاگ‌نویسی و کسب درآمد از آن شد؟

راه‌اندازی یک وبلاگ کار آسانی است؛ کافی است دامین خود را داشته باشید، وبسایت را راه‌اندازی و در نهایت نوشتن را شروع کنید. البته باید درنظر داشت که بسیاری از صاحبان وبلاگ،‌ ممکن است برای مدت طولانی فقط بنویسند و به‌دنبال جذب ترافیک باشند تا بعدا درآمدزایی کنند. اما در کل هدف وبلاگ‌نویسان حرفه‌ای، کسب درآمد است.

بسیار مهم است که روی موضوعاتی شروع به نوشتن کنید که آن‌ها را به‌خوبی می‌شناسید یا تجربه کافی در این زمینه دارید. همچنین مهم است که درمورد بازاری وبلاگ راه‌اندازی کنید که همیشه در آن حرفی برای گفتن یا موضوعی برای بحث‌کردن وجود داشته باشد.

برای شناسایی روش کسب درآمد وبلاگ خود، مهم است که دقیقا خوانندگان و مخاطبان‌تان را بشناسید. همانطور که قبلا گفتیم، با شناسایی نیاز کاربران می‌توانید از روش‌هایی مثل همکاری فروش، تبلیغات نمایشی، اسپانسر یا فروش محصولات خود، کسب درآمد کنید.

البته وبلاگ‌های پرطرفدار، نه فقط روی یکی از این روش‌ها بلکه روی چندین راه کسب درآمد، تمرکز دارند.

مزایا و معایب مدل کسب و کار آنلاین وبلاگ نویسی

مزایا

این کار را می‌توان با هزینه کم شروع کرد.

درصورت کیفیت بالا، می‌توانید به یکی از نقاط توجه بازار تبدیل شوید.

روش‌های کسب درآمد از این طریق گسترده و راحت است.

معایب

تولید محتوا زمان‌بر و به کار زیاد نیاز دارد.

به انتشار منظم محتوا و تعامل با خوانندگان نیاز دارد.

درک و دانش بسیار بالایی در سئو لازم است.

تا زمانی‌که بازدیدکننده و ترافیک بالایی نداشته باشید، خبری از کسب درآمد نیست

2. تبلیغات پادکستی

پادکست‌ به محتوایی با فرمت صوتی گفته می‌شود که درمورد موضوعات مختلف تولید می‌شود. بسیاری از پادکست‌ها به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند؛ هرچند که برخی از این پادکست‌ها بسته به هزینه تولید یا محبوبیت، به‌صورت اشتراکی یا روی پلتفرم‌های اشتراکی مثل اسپاتیفای قرار می‌گیرند. پادکست‌ها معمولا یک یا دو مجری دارند و گاهی هم این مجریان، با مهمانان ویژه گفتگو می‌کنند.

پادکست‌ها می‌توانند از موضوعات اجتماعی و سیاسی گرفته تا کمدی، سرگرمی، موفقیت یا کسب و کار تولید شوند. بسیاری از پادکست‌های حرفه‌ای، روی یک مبحث خاص در بازار خود متمرکز می‌شوند تا مخاطبان موردنظرشان را پیدا کنند.

پادکست‌ها، در طول چند سال اخیر به رشد قابل توجهی رسیدند و به یکی از مدیاهای محبوب این روزهای مردم تبدیل شده‌اند؛ پس در یک بازار درحال رشد، موقعیت‌های کسب درآمد زیادی وجود دارد.

تبلیغات پادکستی یا اسپانسرشدن در پادکست، یکی از مدل‌های تازه کسب و کار اینترنتی است. می‌توانید با تولید پادکست و موفقیت در آن، برای دیگران در پادکست‌تان تبلیغ کنید. در این روش، معمولا فرد یا شرکت تبلیغ‌کننده اجازه می‌دهند که مجری با زبان و شیوه خود، تبلیغات را انجام دهد تا بیشترین تاثیر را روی مخاطب بگذارد.

چطور می‌توان تبلیغات پادکستی انجام داد؟

بهتر است سراغ بازار و موضوعاتی بروید که در آن تخصص دارید. البته فن بیان، قدرت سخنوری، مهارت برقراری ارتباط با شنوندگان در تولید پادکست دخیل هستند. زمانی‌که پادکست خود را ساختید و توانستید آن را به یک مجموعه جذاب تبدیل کنید؛ گروهی از شنوندگان را جذب خواهید کرد که برای هر قسمت جدید پادکست‌تان لحظه شماری می‌کنند.با این کار میتوانید به جذب تبلیغات بپردازید.

شما می‌توانید از طریق تبلیغات مستقیم با مخاطبان یا همکاری فروش، از پادکست‌تان کسب درآمد کنید. برخی از پادکست‌های محبوب در آمریکا که به پنج هزار شنونده رسیده‌اند، تنها با یک پادکست ۱۰ الی ۳۰ دقیقه‌ای در ماه و اختصاص یک دقیقه از آن برای تبلیغات، ماهانه بیش از ۱۰۰۰ دلار درآمد دارند.

مزایا و معایب مدل کسب و کار آنلاین تبلیغات پادکستی

مزایا

پادکست‌ یک صنعت درحال رشد و محبوب است.

با هر بار افزایش شنونده، کسب درآمد هم افزایش پیدا می‌کند.

نیازی به هیچ بلاگ، سایت و هزینه‌های مرتبط با آن‌ها نیست.

معایب

با توجه به کیفیت پادکست، افزایش شنونده به تلاش نیاز دارد.

به‌دلیل جدیدبودن این صنعت، ممکن است یافتن اسپانسر یا تبلیغ‌کننده زمان‌بر باشد.

بسیاری از تبلیغ‌کنندگان به‌دنبال پادکست‌هایی با شنوندگان بسیار زیاد هستند.

3. مربیگیری و مشاوره

مربیگیری یا مشاوره، مربوط به فعالیت متخصصانی در زمینه‌های مختلف است که به مشتریان خود برای حل مشکلات یا پروسه یک مسیر، کمک می‌کنند.

البته یک تفاوت اساسی میان مربیگری و مشاوره وجود دارد:

یک مربی، مشتریان را در مسیر یافتن راه‌حل و موفقیت، کمک و راهنمایی می‌کند تا مسیر را به‌تنهایی طی کنند و به اهداف‌شان برسند.

یک مشاور، از مشتریان خود سوال می‌پرسد، شرایط آن‌ها را می‌سنجد و سپس یک جواب و راه‌حل حاضر و آماده را به آن‌ها تقدیم می‌کند.

به زبان ساده، مربی راه پیداکردن پاسخ را برای مشتری آسان می‌کند و مشاور، پاسخ را مستقیما در اختیار مشتری می‌گذارد.

این متخصصان می‌توانند به‌صورت آنلاین درمورد اکثر مباحث مختلف فعالیت کنند؛. به‌شرطی که بازار، مخاطبان و رقبای خود را به‌خوبی شناسایی کرده باشند. اما به‌طور کلی، بیشترین استفاده از این مدل کسب و کار اینترنتی، درمورد مباحثی مثل تجارت، اقتصاد یا ورزش و سلامتی است.

چطور می‌توان به مربیگری یا مشاوره آنلاین پرداخت؟

با این‌که در فضای آنلاین نمی‌توان به هر شخص با هر مدرکی اعتماد کرد، اما مهم است که شما درمورد موضوع موردنظرتان دوره دیده، تجربه کسب کرده و مدارک معتبری در اختیار داشته باشید. اما بسیار مهم است که بتوانید خود را نسبت به رقبایی که در بازار وجود دارند، متمایز نشان دهید.

باید با تجارب حرفه‌ای یا مشاوره‌های خود ثابت کنید که نسبت به رقبا متفاوت هستید. برای این‌که بتوانید از این مدل تجارت اینترنتی کسب درآمد داشته باشید، باید تا حد ممکن سطح اعتبارتان را افزایش دهید.

مشاورین و مربیان می توانند سایت یا وبلاگ منحصربفرد خود را داشته باشند.همچنین یکی از روش‌هایی که می‌توان از این راه کسب درآمد داشت، آماده‌کردن پکیج‌هایی به‌صورت محصول یا سرویس، برای مشتریان است. برخی از مربیان و مشاوران هم از طریق ملاقات‌های آنلاین با مشتریان، وقت‌شان را در اختیار آن‌ها می‌گذارند و کسب درآمد می‌کنند. زمانی‌که بتوانید به سطح بالایی از اعتبار برسید، درآمد شما هم افزایش قابل‌توجهی خواهد داشت.

موفق‌ترین مشاوران و مربیان، سرویس‌های‌شان را از چند طریق در اختیار مشتریان قرار می‌دهند تا علاوه‌بر پوشش هر نوع نیازی، کانال درآمدی خود را افزایش دهند. برخی از این روش‌ها عبارت‌اند از:

ایجاد کلاس‌های آنلاین

راهنما در فرمت pdf

رویدادهای ویژه آنلاین

برنامه‌های حق عضویت در سایت

تبلیغات نمایشی

سمینارهای آنلاین

فروش کتاب

تبلیغ محصولات در سیستم همکاری فروش

به‌عنوان یک مشاور و مربی، زمانی که به حد مناسبی از اعتبار برسید، می‌توانید راه‌های مختلفی را برای کسب درآمد طی کنید.

مزایا و معایب مدل کسب و کار آنلاین مشاوره و مربیگری

مزایا

می‌توانید بدون هزینه زیاد، این کار را در خانه انجام دهید.

پتانسیل درآمد از این روش بسیار بالا است.

می‌توانید حین انجام کار، شاخه‌های تخصصی جدیدی یاد بگیرید و کار را گسترش دهید.

درصورت داشتن تخصص خاص، بخش بزرگی از راه را رفته‌اید.

معایب

یادگیری تخصص، هزینه‌بر و طولانی است.

یافتن مشتریان اولیه سخت خواهد بود.

ایجاد اعتبار زمان‌بر است و به بازاریابی نیاز دارد.

اگر در یک بازار خاص تخصص دارید، شبکه ارتباطی قوی دارید یا می‌توانید آن‌قدر خوب باشید که روی مشتریان‌تان تاثیر مثبت بگذارید؛ این شغل برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

4. تجارت آنلاین

شک ندارم که همه شما با نام فروشگاه آنلاین یا تجارت آنلاین (Electronic Commerce) آشنایی دارید. اما به زبان ساده، تجارت آنلاین که با نام e-commerce شناخته می‌شود، به هرگونه کسب و کاری که به‌صورت آنلاین انجام می‌پذیرد گفته می‌شود. هر کسب و کاری که بتواند روی یک پلتفرم آنلاین به مشتریان خود خدمت‌رسانی کند، در این دسته مدل تجاری قرار می‌گیرد. به‌منظور محقق شدن این مدل کار، لازم است تا تکنولوژی مناسبی برای ارائه سرویس در اختیار داشته باشید.

اکثر تجارت‌های آنلاین را فروشگاه‌های آنلاین تشکیل داده‌اند که سرویس‌ها یا محصولات مختلف را به فروش می‌رسانند. اما نباید فراموش کرد که وقتی صحبت از تجارت آنلاین می‌شود، همیشه منظور خرید اینترنتی نیست. تجارت آنلاین می‌تواند شامل موارد زیر هم باشد:

بانکداری اینترنتی یا بانکداری آنلاین

پرداخت الکترونیکی مانند پی‌پال

خرید بلیط سینما، کنسرت، حمل و نقل، سفر

مزایده‌های آنلاین

به‌طور کلی دو نوع تجارت آنلاین بیش از سایر مدل‌ها عمومیت دارند:

B2B یا تجارت به تجارت

این نوع مدل تجارت آنلاین، شامل تمامی تبادلات الکترونیکی محصولات یا سرویس‌ها بین شرکت‌های مختلف است. یعنی یک شرکت، محصول یا سرویس خود را به‌صورت آنلاین به یک شرکت دیگر می‌فروشد. این مدل کسب و کار، برای عموم مردم در دسترس نیست و به خود شرکت‌ها محدود می‌شود.

B2C یا تجارت به مشتری

در این نوع مدل تجارت آنلاین، یک شرکت محصولات خود را به‌صورت آنلاین به مشتریان نهایی سرویس یا محصول خود می‌فروشد. فروشگاه‌های آنلاین تجارت به مشتری، برای تمامی عموم در دسترس هستند.

در حال حاضر میلیون‌ها فروشگاه آنلاین وجود دارد که انواع و اقسام محصولات را به مشتریان می‌فروشند.

چطور می‌توان یک تجارت آنلاین داشت؟

اگر محصول یا سرویسی دارید که می‌توانید آن را به‌صورت آنلاین ارائه دهید، پروسه راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین چندان سخت نیست. البته که این کار یک شبه انجام نمی‌شود و به صرف زمان و هزینه نیاز دارد. باید تحقیق کنید، آمادگی داشته باشید، بازاریابی قدرتمندی انجام دهید و حرف اول را در سئو بزنید.

اگر به‌دنبال فروش اجناس فیزیکی هستید، از کیف و کفش گرفته تا ابزار و وسایل الکترونیکی باید درنظر بگیرید که فروشگاه‌های محصولات فیزیکی، نیازمند سیستم ارسال محصول مناسب برای خریداران هستند.

همچنین اگر شرایط راه‌اندازی سایت فروشگاه آنلاین خود را ندارید، می‌توانید از میزبانی فروشگاه‌های آنلاین بزرگ استفاده کنید. بسیاری از این فروشگاه‌های معتبر، اجازه می‌دهند تا شما محصولات خود را روی سایت‌شان قرار دهید تا از فروش، کمی سود به جیب بزنند. اما در عین حال با این کار شما یک پلتفرم حاضر و آماده در اختیار دارید که بازاریابی و بسیاری از هزینه‌های اضافی انجام شده است و فقط کافی است محصول‌تان را روی آن قرار دهید و به تبلیغات بپردازید.

البته با این که راه‌اندازی این تجارت آسان است، اما کسب درآمد از آن راحت نخواهد بود. نباید فراموش کنید که شما تنها فروشگاه آنلاین در اینترنت نیستید و ده‌ها یا حتی صدها رقیب در بازار خود خواهید داشت.

برای این‌که بتواند یک کسب و کار آنلاین موفق راه‌اندازی کنید و مسیر درست را پیش ببرید، در سایت استارتاپت مطلبی جامع و مفید را تهیه کرده‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید:

مزایا و معایب مدل کسب و کار تجارت آنلاین

مزایا

هزینه کم نسبت به فروشگاه‌های فیزیکی

عدم محدودیت از نظر جغرافیایی

همیشه بازبودن فروشگاه

دسترسی راحت به اطلاعات مشتری به‌منظور بازاریابی (مطلب معرفی شده را مطالعه کنید)

معایب

یافتن بازاری که بتوان در آن حرف اول را زد.

بازار آن به‌شدت رقابتی است.

مقررات پیچیده‌ای که باید رعایت کنید.

بدون بازاریابی مناسب، شکست خواهید خورد.

اگر فروشگاه فیزیکی موفقی دارید که محصولات خوبی به فروش می‌رسانید، اگر قدرت خوبی در تولید محصول دارید و بدون درنظر‌گرفتن موقعیت مشتری می‌توانید محصول را به او برسانید، اگر توانایی خوبی در تحقیق بازار و بازاریابی دارید و در نهایت اگر محصول منحصربه‌فردی دارید که رقبای کمی دارد و می‌توانید با قیمت خوبی آن‌ را بفروشید؛ تجارت آنلاین یکی از مدل های کسب و کار اینترنتی است که مناسب شما خواهد بود؛ چه به‌صورت یک شغل اصلی یا یک شغل جانبی.

5. سرویس‌های تولیدشده

می‌توان گفت سرویس‌های تولیدشده (Productized Services) یک مدل کسب و کار اینترنتی جدید محسوب می‌شود که موقعیت‌های زیادی را برای فریلنسرها ایجاد کرده‌ است.

یک سرویس تولیدشده، به مجموعه خدماتی گفته می‌شود که به‌صورت یک پکیج حاضر و آماده در اختیار مشتری قرار می‌گیرند. به زبان دیگر، مشتری می‌تواند یک سری از خدمات شما را بدون صرف زمان اضافی، به‌صورت یک پکیج خریداری کند و در اختیار داشته باشد.

فرض کنید کسب و کارتان مربوط به ارائه سرویس است، مثل طراحی وبسایت یا مشاوره آنلاین. زمانی‌که تعداد مشتریان زیاد باشد یا همزمان مشغول به انجام کارهای دیگر هستید، مسئله محدودیت زمان و رسیدگی به مشتری با تمرکز بالا، از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

برای این که بتوانید به‌درستی پاسخگوی مشتریان باشید؛ می‌توانید پکیج سرویس‌های خود را که از پیش آماده کرده‌اید، به آن‌ها ارائه دهید. در این پکیج، مجموعه‌ای از سرویس‌های موردنیاز یک مشتری را در اختیار او قرار می‌دهید که می‌تواند به‌صورت کامل یا بخشی از کار او را راه بندازد.

چطور می‌توان سرویس‌های تولیدشده به مشتریان ارائه داد؟

همان‌طور که گفتم، شما یک مجموعه از سرویس‌های خود را به مشتری می‌فروشید، سرویسی که کارهای آن از پیش انجام شده است. بنابراین در این مدل کسب و کار، خصوصا در فضای آنلاین، سرویس‌ تولیدشده تنها زمانی موفق خواهد بود که در نوع خود بهترین باشد و مشتری با خیال راحت بتواند پس از خرید این پکیج، بخش بزرگی از نیازهایش را برآورده کند و ارزش پولی را که می‌دهد داشته باشد. بسیار مهم است که بتوانید بهتر از رقبا سرویس‌تان را ارائه دهید.

سرویس‌های تولیدشده، مشکلات را برای کسب و کارها و افرادی حل خواهد کرد که به‌دنبال یک پاسخ ساده و موثر هستند که وقت زیادی از آن‌ها نگیرد. علاوه‌بر این‌که می‌توانید با توجه به تخصص موفقیت‌آمیز خود، سرویس تولیدشده ارائه دهید؛ شرکت‌های بزرگی هم هستند که به‌صورت سیستمی این کار را انجام می‌دهند. یعنی آن‌ها دارای تیم‌های تخصصی مختلف هستند، ابزار متنوعی در اختیار دارند و روندی را طی می‌کنند که بتوانند با سرویس‌های تولیدشده خود، بازارهای مختلف را تحت‌پوشش خود درآورند.

مزایا و معایب مدل کسب و کار آنلاین سرویس‌های تولید شده

مزایا

می‌توانید این کار را در خانه انجام دهید.

در صورت داشتن تخصص خاص یا سرویس موفق، بخش بزرگی از راه را رفته‌اید.

پتانسیل کسب درآمد بالا دارد.

معایب

یادگیری یا داشتن یک سرویس موفق نیاز به هزینه و تجربه است.

ایجاد شهرت و کسب اعتماد مشتری به سرویس‌ها می‌تواند سخت باشد.

برای بازاریابی نیاز به صرف زمان و هزینه دارید.

به‌طور کلی اگر سرویس یا مهارتی دارید که می‌توان به‌صورت یک پکیج ارائه داد، از طراحی و بازاریابی گرفته تا شبکه‌های اجتماعی یا مشاوره، می‌توانید وارد این بازار شوید و حتی به‌عنوان یک شغل جانبی که درآمد بالایی هم خواهد داشت، به سراغ آن بروید.

6. بازاریابی همکاری

بازاریابی آشناسازی یا سیستم همکاری فروش ؛ یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کسب و کار اینترنتی حال حاضر دنیا است.

به زبان ساده، این نوع بازاریابی به این معنی است که یک شرکت، محصولات شرکت دیگر را در ازای حق کمیسیون تبلیغ کند یا سرویس و محصول آن شرکت را در سایت خود به فروش برساند. در آمریکا، بیش از ۸۰ درصد برندهای دنیا از سیستم همکاری فروش در کسب و کارشان استفاده می‌کنند.

شیوه‌های مختلفی در بازاریابی آشناسازی وجود دارد. تبلیغ محصول یا سرویس یک شرکت توسط شرکتی دیگر، فروش محصولی از یک شرکت توسط یک سایت معتبر دیگر و موارد دیگر، همگی شامل این نوع بازاریابی می‌شوند. در این نوع کسب و کار آنلاین زمانی‌که محصول یک شرکت در سایت شرکتی دیگر فروخته شود، صاحب سایت مقداری سود از این فروش به‌دست می‌آورد.

چطور می‌توان از طریق سیستم همکاری فروش کسب درآمد داشت؟

کسب و کارهای آنلاین بسیار زیادی وجود دارند که از این طریق، کانال‌های کسب درآمد خود را افزایش می‌دهند. این نوع بازاریابی معمولا از طریق روش‌های مختلفی مثل وبلاگ‌ها، سایت‌های بررسی محصول، سایت‌های معرفی محصولات مختلف و موارد دیگر انجام می‌شوند.

اگر قصد دارید فضایی فراهم کنید که برندهای مختلف برای سیستم همکاری فروش سراغ‌تان بیایند، باید به‌عنوان یک بازاریاب سیستم آشناسازی، یک سری طرح کلی را رعایت کنید:

ابتدا تصمیم بگیرید که چطور قرار است محصولات دیگران را تبلیغ کنید. این کار می‌تواند از طریق وبسایت، وبلاگ یا شبکه‌های اجتماعی انجام شود.

محصولات مناسبی را که برای مخاطبان سایت، وبلاگ یا شبکه اجتماعی شما مناسب هستند پیدا کنید.

با شرکت‌های تولیدکننده یا ارائه‌دهنده این محصولات برای سیستم همکاری فروش تماس بگیرید.

محتوای مناسبی همراه با لینک‌های مرتبط با شرکت موردنظر ایجاد کنید.

روی محتوایی که ایجاد کرده‌اید، بازاریابی کنید و تا حد ممکن آن را در معرض‌دید کاربران قرار دهید.

هر بار که مشتریان روی لینک موردنظر کلیک کنند یا از طریق آن خریدی انجام دهند، شما کمیسیون‌تان را دریافت خواهید کرد.

البته در پشت صحنه، نیاز به تلاش‌های بسیار زیادی است تا پلتفرمی ایجاد کنید که به اندازه‌ای بازدیدکننده داشته باشد که با این سیستم همکاری فروش سود خوبی به جیب بزنید. از سئو گرفته تا تولید روزانه محتوای مناسب و قرارداد با شرکت‌ها، هر کدام مراحل خاص خود را دارند که موفقیت در آن‌ها نیازمند تلاش فراوان است.

مزایا و معایب مدل کسب و کار آنلاین بازاریابی آشناسازی

مزایا

با داشتن یک سایت یا شبکه اجتماعی قدرتمند، درآمد مثبتی خواهید داشت.

می‌توانید با یک یا چند سایت همکاری کنید و انتخاب‌های زیادی هم در این زمینه دارید.

پشتیبانی از مشتریان به‌عهده شما نخواهد بود و همه‌چیز به فروشنده مربوط است.

با داشتن سایت یا شبکه اجتماعی خوب، نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست.

معایب

عدم کنترل محصولات باعث می‌شود تا برند مقابل در هر زمانی بتواند میزان کمیسیون را تغییر یا کاهش دهد.

حق کمیسیون می‌تواند بسیار پایین‌تر از حد انتظار باشد.

در این روش اطلاعات مشتریان به‌منظور بازاریابی در اختیارتان قرار نمی‌گیرد.

اگر پلتفرم خوبی در اختیار دارید که بازدیدکنندگان بالایی دارد و در عین‌حال می‌توانید محتوای خوبی تولید کنید؛ این نوع مدل کسب و کار اینترنتی برای شما مناسب است. همچنین اگر ارتباط خوبی با برندهای مختلف دارید، استفاده از این سیستم می‌تواند یک درآمد مناسب برای شما به‌همراه داشته باشد.

 

شرکت نرم افزار مدیریت پروژه :

شرکت الگام در زمینه ارائه نرم افزار مدیریت پروژه آرسس فعالیت میکند. این شرکت خدمات خود را با قیمت مناسب و کیفیت مناسب ارائه میدهد.
برای برقراری ارتباط با مشاوران شرکت الگام، از طریق تماس با ما اقدام نمایید

 02691007044



کلمه کلیدی :

نام نویسنده :الگام