مدیریت پروژه تاریخ ثبت : 1399/03/24_10:33

چهار عادت موفق ترین افراد در کسب وکار


موفق ترین افراد همیشه عادت‌های خوبی دارند و در آن استاد هستند. آن‌ها می‌دانند در طول روز چه کار کنند، انرژی¬شان را کجا متمرکز ‌کنند تا به اهداف خود برسند.

چهار عادت موفق ترین افراد در کسب وکار

موفق ترین افراد همیشه عادت‌های خوبی دارند و در آن استاد هستند. آن‌ها می‌دانند در طول روز چه کار کنند، انرژی¬شان را کجا متمرکز ‌کنند تا به اهداف خود برسند.
مجموعه‌ عادت‌هایی که طی دو سال گذشته جمع آوری کرده اید به نوعی تجلی موقعیتی است که در آن قرار دارید.

خبر بد این است که بیشتر مردم عادت‌های خوبی ندارند. خبر خوب این است که اگر از جایگاهی که اکنون در آن هستید راضی نیستید، می‌توانید مسیر خود را با تغییر دادن کارهایی که روزانه انجام می‌دهید، تغییر دهید. برای رسیدن به سطوح بالای موفقیت، باید عادت‌های موفق ترین افراد را در خود پرورش دهید.

در ادامه به ذکر عادت‌هایی می‌پردازیم که می‌توانند به شما کمک کنند بیشترین نتایج را کسب کنید و زندگی رویایی خود را بسازید:

 ۱ انرژی خود را متمرکز کنید.
برای رسیدن به سطوح بالای موفقیت، متمرکز کردن انرژی خود به سمت بهترین و پربازده ترین وظایف از کارهای حیاتی است. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم مرتکب می‌شوند این است که انرژی خود را روی کارهایی متمرکز می‌کنند که ارزش پایینی دارند. به تمام چیزهایی که در زندگی شما در حال رخ دادن هستند نگاهی بیندازید. خیلی خوب توجه کنید و از خود بپرسید اکنون چه کارهایی ارزش بالایی دارند. آنگاه کارهایی که بیشترین پتانسیل را دارند و پاداش زیادی را وارد زندگی شما خواهند کرد انتخاب کنید.

 ۲. توانایی اولویت بندی؛ به مهمترین هدفی که هم اکنون در ذهن دارید فکر کنید. اگر قرار بود تنها یک هدف را انتخاب کنید، شما آن را انتخاب می‌کردید. انسان‌های موفق هیچ گاه دید خود از هدف اصلی شان را از دست نمی دهند و همیشه نیم نگاهی به آن دارند. هر روز کاری انجام دهید که شما را به رسیدن به هدفتان نزدیک تر می‌کند.

۳. پروژه‌ها و کارها را به سرانجام برسانید. توانایی آغاز یک کار و پشتکار داشتن تا زمانی که کار تمام می‌شوند برای رسیدن به موفقیت کلیدی است. خودتان را در موقعیتی تصور کنید که همه‌ی کارها و پروژه‌ها را تمام کرده باشد. احساس خود را بعد از تمام کردن کارها تصور کنید و آن را یادداشت کنید. هرچه بیشتر خود را در حالت اتمام کارها تصور کنید، برای اتمام آن‌ها مصمم تر خواهید بود.

 ۴. داشتن یکPMA ؛ برای موفق بودن باید یک نگرش ذهنی مثبت داشته باشید. اگر در مورد افکار منفی کاری نکنید، در نهایت نتیجه‌ خوبی نمی¬گیرید. در عوض، باید مدام خود را با افکار مثبت تغذیه کنید.
درصد زیادی از آدم‌های موفق در طول مسیر خود با موانع زیادی روبرو شده اند. می‌توانستند همانجا کار را متوقف کنند و تسلیم شوند. ولی به جای این کار، نگرش مثبتی در مورد خود و توانایی‌های خود داشتند و از این رو توان لازم برای انجام کارها و ادامه‌ مسیر را پیدا کردند. ایجاد این گونه طرز فکر می‌تواند به یکی از مهمترین عادت‌هایی که باید روزانه در خود پرورش دهید تبدیل شود.

مهم نیست کجای زندگی خود هستید، همیشه چیزهای بیشتری برای دست یابی وجود دارند. زمانی که برای اینکه آدم بهتری شوید، مهارت‌های خود را گسترش دهید و روی آینده‌ خود سرمایه گذاری کنید، تلاش می‌کنید، به فرد بهتری تبدیل می‌شوید. زمانی که فرد بهتری می‌شوید، ارزش‌های شما افزایش می‌یابد. هرچه ارزش‌های شما فراتر می‌رود، آدم موفق تری خواهید بود. و تمام این‌ها با عادت‌های شما شروع می‌شوند.



کلمه کلیدی :

نام نویسنده :الگام