بازاریابی اینترنتی تاریخ ثبت : 1399/02/20_12:36

چگونه یک بازاریاب حرفه ای درمحل کار باشیم؟


موفقیت حرفه ای؛ چیزی که همه ما در زندگی خود به دنبال آن می باشیم. موفقیت در بازاریابی مانند سایر امور زندگی توسط نتایج بدست آمده سنجیده می شود و برای دستیابی به نتایج موردنظر نیاز به یک برنامه مشخص دارید.

چگونه یک بازاریاب حرفه ای درمحل کار باشیم؟

 

مزایای شرکت های کوچک

  • مسئولیت های متنوع تر در بازاریابی: یک دپارتمان بازاریابی کوچکتر به این معنی است که شما بعنوان بازاریاب احتمالا در پروژه های مختلفی درگیر خواهید شد که به کسب تجربه در زمینه های مختلف کمک خواهد کرد. شرکت های بزرگ معمولا تمایل دارند در بخش های مختلف مانند تحقیقات، استراتژی و ارتباطات از نیروهای جداگانه استفاده کنند. اما در شرکت های کوچک ممکن است شما به عنوان بازاریاب مجبور باشید تمامی این موارد را به تنهایی انجام دهید.

  • نتیجه کار شما قابل مشاهده خواهد بود: به طور کلی در شرکت های کوچک، فرصت شما بعنوان یک بازاریاب برای ایجاد تاثیر قابل ملاحظه بر کسب و کار بیشتر خواهد بود. فعالیت های مثبت بازاریابی شما بیشتر زیر ذره بین خواهد بود و نظرات شما بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت. دلیل این امر آن است که سطوح مدیریتی کمتری در شرکت های کوچک وجود دارد و شما با مانع تراشی کمتری برای عملی کردن ایده های خود روبرو خواهید بود.

  • انعطاف پذیری بیشتر در کار: شرکت های کوچک همواره مایل به تغییر دادن قوانینی هستند که ممکن است برای رسیدن به اهدافشان دست و پاگیر باشند تا بتوانند میزان بازدهی کار شما را افزایش بدهند. به ویژه اگر شما بعنوان بازاریاب عضو مهمی از تیم باشید.

  • ارتباط نزدیکتر با همکاران: اگر شما یک فرد اجتماعی هستید، به شدت از این مورد استقبال خواهید کرد. در شرکت های کوچک با شما مانند یک انسان برخورد خواهد شد نه فقط مانند یک جزء کوچک که در شرکت های بزرگ معمولا این گونه است.

  • ابراز نگرانی ها و شکایات راحتتر انجام می شود: بسیاری از شرکت های کوچک دارای دفتر مدیریت منابع انسانی هستند، بنابراین شما می توانید مسائل و مشکلات خود را براحتی با مدیر خود مطرح نمایید.

معایب شرکت های کوچک        

  • کمبود منابع بازاریابی: شرکت های کوچک نمی توانند همچون شرکت های بزرگ بودجه زیادی برای بازاریابی اختصاص دهند. در نتیجه شما باید با بودجه کمتری کارهای بازاریابی را پیش ببرید.

  • شکست شما در کار بیشتر به چشم خواهد آمد: در یک شرکت کوچک شما کمتر می توانید اشتباهات و ضعف های خود را مخفی نمایید.

  • مزایای کاری کمتر خواهند بود: شرکت های کوچک معمولا قادر به ارائه مزایایی همچون بیمه بازنشستگی، آموزش رایگان و مزایای پزشکی که کارکنان شرکت های بزرگ از آنها برخوردارند، نخواهند بود.

  • آسیب پذیری بیشتر: برای شرکت های کوچک هر مشتری برای تداوم و بقای شرکت مهم محسوب می شود. از دست دادن مشتریان بزرگ و یا وضعیت نامطلوب بازار ممکن است منجر به ورشکستگی و تعدیل نیرو در این شرکت ها منجر شود.

  • فرصت های کمتر برای پیشرفت حرفه ای: در اکثر موارد تنها فرصت برای پیشرفت در کار این است که محل کار خود را تغییر دهید.

تاثیر تلفن همراه در ایمیل مارکتینگ     

ایمیل مارکتینگ بسیار مهم است و باید اغلب اوقات در مورد نقش آن در جعبه ابزار کسب و کار خود صحبت کنید . با دستاوردهای کم هزینه تمام کسب و کارها باید بر روی کمپین های بازاریابی ایمیل خود تمرکز کنند. موضوع کاملا واضح است که تلفن همراه محبوب است و 92 درصد از ما از دستگاه های موبایل در جیب هایمان استفاده می کنیم . ایمیل مارکتینگ پتانسیل زیادی در بازاریابی دارد بدانید که موبایل بر ایمیل مارکتینگ چه تاثیری دارد و چگونه می توانید آن را برای کسب و کار خود مدیریت کنید .

 نکته بازاریابی شبکه اجتماعی برای رشد برند شما در اینستاگرام

امروزه این موضوع که تمام بیزینس ها و کسب و کارها نیاز به فعالیت در اینستاگرام با بیش از 500 میلیون فالور دارند برای کسی مخفی نیست. این شبکه اجتماعی بستری رو فراهم کرده است تا شما بتوانید مشتریان بالقوه خودتان را در هر گوشه ای از دنیا در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیدا کنید .

به منظور ارتقا بازاریابی شبکه اجتماعی اینستاگرام خودتان شما نیاز دارید تا Following های خود را براساس پایداری افزایش دهید. بعد از آن تعداد افراد بیشتری با برند شما ارتباط برقرار می کنند و اینستاگرام شما را فالو می کنند بخش بزرگی از فالور های شما هستند که می توانید هرزمان با پست گذاری , با آنها درارتباط باشید در اینجا 7 نکته کاربردی مربوط به بازاریابی رسانه اجتماعی در اینستاگرام می گوییم:

از ابزارهای رایگان اینستاگرام استفاده کنید

  • به تبلیغات اینستاگرام بپیوندید

  • فالور های خود را غرق نکنید

  • با فالور های خود تعامل ایجاد کنید تا جرقه رشد را بزنید

  • هشتگ های تعاملی ایجاد کنید

  • محتوای پیج های دیگر را بازنویسی کنید

  • از خلاقیت برای ارتباط با مخاطبین خود استفاده کنید

 

شرکت نرم افزار مدیریت پروژه:

شرکت الگام در زمینه ارائه نرم افزار مدیریت پروژه آرسس فعالیت میکند. این شرکت خدمات خود را با قیمت مناسب و کیفیت مناسب ارائه میدهد.
برای برقراری ارتباط با مشاوران شرکت الگام، از طریق تماس با ما اقدام نمایید :

02691007044 _



کلمه کلیدی :

نام نویسنده :الگام