مدیریت پروژه تاریخ ثبت : 1397/05/22_9:6

استاندارد های موفقیت در کسب و کار اینترنتی


استاندارد های موفقیت در کسب و کار اینترنتی

کسانی که کسب و کار اینترنتی دارند چگونه میلیونر شدند؟

مدیریت پروژه

حال اگر کار خود را خیلی دوست دارید و می خواهید این کار را با جدیت در فضای وب و اینترنت هم توسعه دهید، ایده ی خوبی است اما حتی با این وجود شما می بایست اصول راه اندازی کسب و کار اینترنتی را بلد باشید و بدانید که این اصول به سرعت در حال تغییر هستند و در همه حال در این زمینه به روز و آپدیت شوید.

در گام نخست از اینترنت شروع کنید و ایده بگیرید . ببینید دیگران چه کار می کنند، چه چیزهایی پیشنهاد می دهند، در مورد قسمتی از بازار که می توانید منحصر بفرد باشید فکر کنید، و در عین حال کمی تفریح و سرگرمی هم با آن ترکیب کنید. در این مسیر ما هم در کنار شما خواهیم بود و سهمی در تسریع پیشرفت شما خواهیم داشت.

برای کمک به شما در جهت جدیت شما برای شروع فعالیت در زمینه وب و توسعه کسب و کار اینترنتی ، فقط بخشی از کتاب میلیونر از اسکات فاکس را با شما در میان می گذارم :

او خطاب به بسیاری از کسانی که می خواهند میلیونر شوند گفت که باید دات کام (dot.com) شوید، اما در این بین تاکید کرد که برای شروع باید اهداف و منافع خود را ارزیابی کنید. آغاز یک کسب و کار اینترنتی شروع یک روش زندگی جدید است، بنابراین شما باید مفاهیم مختلف را در این زمینه درک کنید.

کسب و کار اینترنتی"هفت اصل موفقیت که دیگران در زمینه کسب و کار اینترنتی نادیده گرفتند" را بخوانید.

مشکلی را پیدا کنید که حل آن به مردم واقعی کمک کند:

برای این کار ببینید در واقعیت چه مشکلاتی وجود دارد و چطور می توان آنها را حل کرد، به طور مثال مشکل وزن کم کردن، سالم ماندن، یا شکاف ها در یک خط محصول محبوب.

خود را به عنوان یک متخصص معرفی کنید

مردم دوست دارند خرید خود را از کسانی که آنها را "متخصص" می نامند ،کنند. برای متخصص بودن لزوما نباید مدرک رسمی یا گواهینامه صادر شده داشت ...امروزه داشتن "دوستانی که به شما اعتماد کرده اند"، کسانی که واقعی و قابل مشاهده باشند بسیار مهم است. یکی از موارد مهم در این زمینه استفاده از لینکداین است.

هیچگاه پشت وبسایت خود (مخصوصا وب سایتی که هیچ نشانی یا آدرسی از خود در آن ندارید) پنهان نشوید

تا جایی که میتوانید کار های خود را اتوماسیون کنید

از مزایای ابزارها و نرم افزارها برای اتوماتیک کردن فعالیت ها و کسب و کارهای معمول مانند گرفتن و ارائه سفارشات استفاده کنید. برای وب سایت خود قسمت انجمن یا فروم ایجاد کنید، تا به مشتریان کمک کند خودشان بتوانند مشکلاتشان را حل کنند. از نرم افزارها و خدمات تجارت الکترونیک آنلاین رایگان استفاده کنید ، مثل درگاه های پرداخت الکترونیک و ... .اجازه دهید تولید درآمد شما به خودی خود و بدون نیاز به کارمندان فیزیکی انجام بگیرد.

از راه اینترنت کارهای خود را به کارکنان بیرون منتقل کنید.

برای هر پروژه خاص خود، کارکنان مجازی استخدام کنید، این راه می تواند به مقدار زیادی نسبت به استخدام و مدیریت فیزیکی کارکنان کارامدتر و ارزان تر باشد. در دنیا وب سایت های زیادی در این زمینه وجود دارند، از جمله این وب سایت ها که افراد می توانند پروژه های خود را ثبت کنند و در عین حال متخصصان آنها را پیدا کنند می توان دو وب سایت جهانی elance.com و guru.com را اسم برد، در ایران هم چنین وب سایت هایی وجود دارد، از جمله بخش کار با ما وب سایت ایده بانک که در آن شرکتهای مختلف می توانند نیازشان به متخصصین گرافیک، طراحی ، تبلیغات، شرکت های بسته بندی و موارد در ارتباط با آن را بیان کنند. انجام اینگونه کارها باعث میشود، شما زمان بیشتری برای صرف آن در الویت های مهم تر داشته باشید.

مخاطبانتان را هم در کمک به کار تولید و ساخت محتوا سهیم کنید

مشارکت مخاطب، مانند بررسی و بازبینی محصول، انجمن های گفتگوی اینترنتی، و نظر دهی در وبلاگ باعث ایجاد محتوای قابل قبول در وب سایت شما می شود و می تواند موجب جذب پول بیشتری از تبلیغ کنندگان می شود. در این زمینه مورد ارزشمند دیگر عبارت از قرار دادن مطالعات موردی موفق و تصدیق نامه های کاربران می باشد.

کسب و کاری تعریف کنید که مقیاس پذیر باشد

بدین منظور فرصتی را انتخاب کنید که دارای جاذبه هایی برای سرتاسر جهان باشد، مانند محصولات سازگار با محیط زیست. سپس در آن زمینه ایده بدهید که چگونه می توان یک اتوماسیون در تولید، ردیابی و یا سایر فعالیت ها انجام داد بگونه ای که مانع از صرف ساعتها زمان کار دستی شود. بالاخره، از بازخوردها و تبلیغات مشتریان استفاده کنید تا بتوانید مشتریان بیشتر و بیشتری را در زمان کمتر و با تلاش کمتری جذب کنید.

در این زمینه میلیونرها و میلیاردرهای زیادی وجود دارد که هر روزه درآمدهای زیادی از طریق اینترنت کسب می کنند. شما هم می توانید نفر بعدی باشید ....

 

شرکت نرم افزار مدیریت پروژه:

شرکت الگام در زمینه ارائه نرم افزار مدیریت پروژه آرسس فعالیت میکند. این شرکت خدمات خود را با قیمت مناسب و کیفیت مناسب ارائه میدهد.
برای برقراری ارتباط با مشاوران شرکت الگام، از طریق تماس با ما اقدام نمایید :
026-32775620 _ 021-44142677



کلمه کلیدی :

مدیریت پروژه

نام نویسنده :مسعودیفر.الگام