مدیریت پروژه تاریخ ثبت : 1397/06/23_16:37

آیفون Xs | Xs مکس | Xr محصولات جدید اپل معرفی شدند


اپل سرانجام از نسل جدید آیفون‌های خود با نام‌های آیفون XS، آیفون XS مکس و آيفون XR رونمایی کرد. در این مطلب این آیفون‌ها را از دید وب‌سایت اپل معرفی می‌کنیم. با آرسس همراه باشید.

آیفون XS و آیفون XS مکس

نمایشگر بزرگ 

مدیریت پروژه

صفحه‌نمایش سوپر رتینا در حال حاضردر دو اندازه متفاوت وجود داردکه شامل بزرگترین صفحه‌نمایش تاریخ آيفون است. فیس‌آیدی بهبود یافته و هوشمندترین و قدرتمندترین تراشه‌ در گوشی‌های هوشمند حال حاضر بخش‌هایی از آیفون XS را تشکیل می‌دهند؛ سپس، دوربین دوگانه‌ی پیشرفته، مرز های عکاسی را جا به جا کرده است. تمامی این موارد، آیفونی را شکل داده‌اند که شما عاشق آن خواهید شد.

📱 نمایشگر سوپر رتینا اکنون در اندازه‌ی بزرگ و بزرگ‌تر! با طراحی تمام‌صفحه، شما برای انجام تمام کارهایتان به بوم زیبا و بزرگی دسترسی خواهید داشت. آیفون XS مکس این اندازه‌ را عظیم‌تر می‌کند و با صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی خود، لقب بزرگ‌ترین آیفون تاریخ را به یدک می‌کشد.

پنلِ OLED سفارشی‌سازی شده: پنل OLED مورد استفاده در آیفون XS از فناوری HDR بهره می‌برد که دقیق‌ترین رنگ‌ها، حقیقی‌ترین مشکی و روشنایی و تضاد رنگی مثال‌زدنی‌‌ را فراهم می‌کند. این پنل، شارپ‌ترین صفحه‌نمایش را با بیشترین چگالی پیکسل نسبت به تمام محصولات تولیدی اپل ارائه می‌کند.

دقت تصویر: مدیریت پیشرفته و خودکارِ رنگ‌ها، محتوا را در گستره‌ی وسیعی از رنگ‌ها به نمایش می‌کشد؛ بنابراین هرآنچه که نگاه می‌کنید، زیبا به‌نظر می‌رسد.

HDR10 با بلندگوهای استریو: با پشتیبانی از دالبی ویژن و HDR10 در آیتیونز، نتفلیکس و آمازون پرایم ویدیو، شبِ فیلم به آیفون‌ها می‌آید. پخش وسیع‌تر بلندگوهای استریو تجربه‌ی صوتی عالی‌ای را فراهم می‌کند؛ افزون بر این، به‌لطف پشتیبانی از HDR10، تصاویر و حتی عکس‌هایی که قبلاً ثبت‌ کرده‌اید، ۶۰ درصد بازه‌ی داینامیکی بیشتری خواهند داشت.

نمایشگر True Tone: یک سنسور نورِ شش کاناله، تعادل رنگ سفید را روی صفحه‌نمایش تنظیم می‌کند تا با دمای رنگ محیط پیرامونتان مطالبقت داشته باشد؛ بنابراین تصاویر روی نمایشگر به‌همان اندازه‌ طبیعی به‌نظر می‌رسد که گویی روی صفحه‌ی کاغذ به چاپ رسیده‌اند؛ در این بین چشمانِ شما نیز آرامش بیشتری خواهند داشت.

لول بالاتری از مقاومت در برابر آب

بادوام‌ترین شیشه‌ در گوشی‌های هوشمند که با دقت به دستگاه مهر و موم شده، در کنار فولاد زد زنگ دستگاه شما را تا عمق ۲ متری و برای ۳۰ مقاوم در برابر آب می‌کند؛ این موضوع علاوه بر آب، برای قهوه، چایی، نوشیدنی‌های گازدار و دیگر موارد نیز صدق می‌کند.

👱 فیس‌آیدی

مدیریت پروژه

امنیت همه‌چیز را ساده‌تر کرده: فیس‌آیدی شیوه‌ی قفل‌گشایی، ورود و پرداخت‌های ما را بازتعریف کرده است. برخی از پیچیده‌ترین فناوری‌های ما نظیر سیستم دوربین TrueDepth، انباشت امنیتی و موتور عصبی، فیس‌آیدی را به ایمن‌ترین احراز هویت از طریق چهره در تمام گوشی‌های هوشمند تبدیل می‌کند؛ تمام این‌ موارد در کنار استفاده‌ی سریع‌تر و ساده‌تر میسر شده است.

شناسایی تطبیقی: فیس‌آیدی با استفاده از یادگیری ماشینی پیشرفته، تفاوت‌های ایجاد شده در ظاهرتان را تشخیص می‌دهد. کلاه بپوشید و عینک بگذارید. این فناوری حتی با انواع گوناگون عینک‌ها نیز سازگاری دارد.

با نگاهتان کارهای بیشتری انجام دهید: فیس‌آیدی کارهای بیشتری از قفل‌گشایی آیفونتان انجام می‌دهد؛ از این رو، می‌توانید نام‌های کاربری و رمزهای عبورتان را فراموش کنید؛ زیرا اکنون تمام این‌ها با یک نگاه انجام می‌شود.

قفل‌گشایی در یک لحظه: انباشت امنیتی جدید و الگوریتم‌های نو فیس‌آیدی را سریع‌تر از گذشته می‌کند؛ از این بابت، شما بیش از پیش عاشق این فناوری خواهید شد.

ورود به اپلیکیشن‌ها و اکانت‌ها: فیس‌آیدی با اپلیکیشن‌هایی که پیش از این استفاده می‌کردید، سازگاری دارد؛ از برنامه‌های بانکداری و اپلیکیشن‌های سلامتی بگیرید تا قفل‌کردنِ یادداشت و اسناد خصوصیتان.

اپل پی در فروشگاه‌ها: نیازی به بیرون آوردنِ کیف پولتان نیست. فقط آیفونتان را در کنار دستگاه قرار دهید. این روش حتی از کارت‌های اعتباری نیز ایمن‌تر است.

اپل پی در وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها: در هیچ زمانی سفارش تاکسی آنلاین، خرید یک جفت کفش ورزشی و انتقال وجه برای دوستان از طریق آی‌مسیج، آسان‌تر از زمانِ فعلی نبوده است.

📸 دوربین

مدیریت پروژه


HDR‌ هوشمند: با بهره‌گیری از چندین فناوری نظیر سنسورهای سریع‌تر، ISP بهبودیافته و الگوریتم‌های پیشرفته، HDR‌ هوشمند هایلایت و سایه‌های پرجزئیات بیشتری به تصاویرتان تزریق می‌کند.

افکت بوکه و مدیریت عمق تصویر: آیفون XS دارای بوکه‌های پیچیده‌تر و تیرگی بیشترِ پس‌زمینه برای تصاویر پرتره‌تان است. ویژگی جدید مدیریت عمق به شما اجازه می‌دهد تا پس از ثبت تصویر میزان عمق را تنظیم کنید.

سلفی‌های پرتره‌ی بهبودیافته: دوربین TrueDepth یک نقشه‌ی دقیق و عمیق تهیه می‌کند تا شما را از پس‌زمینه جدا سازد. ویژگی جدید مدیریت عمق به شما اجازه می‌دهد تا پس از ثبت تصویر میزان عمق را تنظیم کنید.

جزئیات بیشتر در شرایط کم‌نور: سنسور دوربین دارای پیکسل‌های عمیق‌تر و بزرگتر است؛ عمیق‌تر برای بهبود عمق تصویر و بزرگتر برای جذب نور بیشتر در شرایط کم‌نور. نتیجه چیست؟ تصاویر بهتر در محیط‌های کم‌نور.

منبع : zoomit.ir

شرکت نرم افزار مدیریت پروژه:

شرکت الگام در زمینه ارائه نرم افزار مدیریت پروژه آرسس فعالیت میکند. این شرکت خدمات خود را با قیمت مناسب و کیفیت مناسب ارائه میدهد.
برای برقراری ارتباط با مشاوران شرکت الگام، از طریق تماس با ما اقدام نمایید :
026-32775620 _ 021-44142677 



کلمه کلیدی :

مدیریت پروژه

نام نویسنده :مسعودیفر.الگام