مدیریت پروژه تاریخ ثبت : 1397/08/10_16:31

نکات مدیریتی و بازاریابی


بازار یابی کارمندان | استراتژی بازاریابی | نکات مدیریتی

نرم افزار مدیریت پروژه

 

🔴 بازاریابی کارمندان:

👈 بسیاری از کسب و کارها از کارمندان خود به عنوان مشتریان احتمالی و تبلیغ‌کنندگان برند استفاده می‌کنند.
〰در این راستا برخی از شرکت‌‌ها در قالب بخشی از بسته‌های اقتصادی، به کارمندان خود تخفیف می‌دهند. در نتیجه کارمندان تا زمانی که فکر کنند با بهترین نوع معامله روبرو هستند، از کارفرمایان خود خرید خواهند نمود.

➰به علاوه شما نیازمند مجموعه‌ای از کارمندان تعاملی هستید که تنها برای دریافت مزد کار نمی‌کنند،
بلکه آماده‌اند برای بهبود کسب و کار و رسیدن به اهداف تعیین شده تلاش نمایند.

👈کارمندان می‌توانند در میان دوستان، اعضای خانواده و همسایگانشان به صورت کلامی درباره کسب و کار شما تبلیغ کنند. آنها ممکن است در شبکه‌های اجتماعی یا وبلاگ‌ها درباره محصولاتتان صحبت کنند و یا کارمندان احتمالی را به بخش نیروی انسانی شما معرفی نمایند.

🔻در برنامه‌ریزی برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی، کارمندان خود را نادیده نگیرید. شما می‌بایست از نیروی کار خود برای ارتقای برند شرکتتان کمک بگیرید.
#انواع_استراتژی
#بازار_یابی_کارمندان

 


🔴▪️حتی اگر احساس می‌کنید حقتان را از شما گرفته‌اند، با نگاهی پر از التماس دنبال حقتان نگردید و حتی اگر تصور می‌کنید ..

👈در موضع قدرت قرار دارید، با چشم‌هایی مغرور و بی‌احساس به مخاطبتان خیره نشوید. به او این تصور را القا کنید که در موضعی برابر با شما قرار دارد...
 و درجریان یک بده بستان دو طرفه و در این موقعیت خاص، نه از شما بالا‌تر است و نه پایین‌تر.

☝️کافی است با صدایی آرام و لبخندی دوستانه بحثتان را شروع کنید و در جریان بحث هم این دو جزء مهم گفتگوهای موفق را فراموش نکنید.

#نکات


🔴 استراتژی بازاریابی :

👈یک استراتژی بازاریابی مجموعه‌ای از گام‌ها برای دلبسته ساختن مشتریان احتمالی و جدی است که در نهایت به هدایت آنها به یک تصمیم برای خرید می‌انجامد.

👈انواع مختلفی از استراتژیهای بازاریابی برای رسیدن به اهداف مختلف طراحی شده‌اند که در نتیجه شما احتمالا می‌بایست بیش از یکی از آنها را برای قرار دادن کسب و کار خود در مسیر درست، در اختیار داشته باشید.

〰می‌توانید از استراتژی بازاریابی برای هدف قرار دادن مشتریان در مراحل مختلف قیف فروش استفاده کنید.

🔻 به‌علاوه می‌توانید از سنجه‌های تولیدشده از این استراتژیها برای تعیین تجربه خرید مشتریان استفاده کنید که کمک می‌کند تا آنها را با پیام‌دهی موثرتری هدف قرار دهید.

شرکت مهندسی الکترونیک گام از شرکتهای پیشرو در ارائه راه حل های جامع و کاربردی پروژه های زیر ساختی فناوری اطلاعات و راه کارهای دسترسی آسان به سیستم های اطلاعاتی یکپارچه می باشد.  آرسس با تعریف نیازمندی ها و مشخصات انحصاری جهت هر کدام از مشاغل و صنایع مختلف ، شرکت ها ، ادارات و نهاد ها سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی به طور جداگانه ، بهترین شرایط مربوطه را جهت تحقق به اهداف عالیه مهیا می سازد.سازوکارهای مبتنی‌بر مدیریت پروژه چارچوب اصلی آرسس را تشکیل می‌دهند که در آن، مجموعه‌ای کامل از ابزارهای برنامه‌ریزی و کنترل هوشمند پروژه تحت رابط گرافیکی قوی ارائه می‌گردد.

#انواع_استراتژی
#استراتژی_بازار_یابی



کلمه کلیدی :

بازاریابی مدیریت پروژه

نام نویسنده :مسعودیفر.الگام