مدیریت پروژه تاریخ ثبت : 1397/11/03_15:26

چگونه به اهداف فروش خود برسید


هر رهبر فروش در ماموریتی است که به هدف خود می‌رسد یا از اهدافش فراتر می‌رود . پس چرا این همه شکست می‌خورند ؟

چگونه به اهداف فروش خود برسید :

هر رهبر فروش در ماموریتی است که به هدف خود می‌رسد یا از اهدافش فراتر می‌رود . پس چرا این همه شکست می‌خورند ؟ آن‌ها گام‌های مهمی را از دست داده‌اند که میتوانست به موفقیت آن‌ها کمک می‌کند .در این مقاله می‌بینید که چطور می‌توانید به اهداف فروش خود برسید.

نرم افزار مدیریت پروژه :

1. انگیزه های خود را بنویسید :

چه چیزی باعث می‌شود که شما می‌خواهید به اهداف خود برسید ؟ آیا این انگیزه ، خرید یک ماشین جدید است ؟ خانواده شما ؟ پول ؟ افتخار ؟ عامل خودستایی ؟ درک انگیزه تان شما را در مسیر نگه می‌دارد .تصور کنید که چگونه در اتومبیل جدید خود ساکن شوید ، در را ببندید و صدای مناسب قفل ، صدای نرم موتور ، رضایت از عبور دیگران در بزرگراه را بشنوید . حالا این تصویری است که شما می‌خواهید قبل از هر تماس فروش دوباره احیا کنید .از آن انگیزه برای عمل استفاده کنید و نتایجی که نیاز دارید را به دست آورید .

2. اهداف خود را بنویسید :

به گفته هافینگتن پست، افرادی که اهداف خود را به صورت منظم می نویسند، در سطح قابل توجهی بالاتر از کسانی هستند که زودتر به اهدافشان میرسند.این اهداف را روی لب تاپ ، یخچال ، یا هر جایی که آن‌ها را به طور پیوسته خواهید دید ،یادداشت کنید .

3. اهداف خود را اولویت بندی کنید :

باید اهداف خود را اولویت‌بندی کنید . بیش از یک هدف خواهید داشت .حتی ممکن است پنج یا شش هدف داشته باشید ، اما نمی‌توانید همه آن‌ها را فورا ً تکمیل کنید.بنابراین ، شما باید اولویت‌بندی کنید . اولویت‌بندی در اولویت قرار دادن آن‌ها به اندازه نوشتن آن‌ها مهم است . آن‌هایی را انتخاب کنید که ابتدا روی آن کار کنید .

4. ایجاد یک طرح :

شما اهداف خود را اولویت‌بندی کرده‌اید و اکنون زمان آن رسیده که برای هر کدام از این اهداف یک برنامه تهیه کنید .نقشه کلید است . برنامه‌ای تهیه کنید که هر قدم را مشخص کنید تا به هدفتان برسید و زمانی که آن قدم را بردارید . وقتی یک برنامه روشن دارید ، اجرای اهداف تان را آسان می‌کند .

5. اجرا :

تعیین اهداف ، اولویت‌بندی و ایجاد یک برنامه یک چیز است . اما بدون عمل ، نتیجه شما حداقل خواهد بود . نوشتن اهداف تان  ، اولویت‌بندی و درست کردن برنامه ، راه برای شروع است . پس حالا وقت آن است که گامهایمان را برداریم .

آیا برای رسیدن به اهداف خود یک فرآیند دارید ؟ دوست داریم درباره‌اش بشنویم !  نظرات خود را ذکر کنید و ایده هایتان را با ما در میان بگذارید . با تشکر 

مدیریت پروژه

شرکت نرم افزار مدیریت پروژه :

شرکت الگام در زمینه ارائه نرم افزار مدیریت پروژه آرسس فعالیت میکند. این شرکت خدمات خود را با قیمت مناسب و کیفیت مناسب ارائه میدهد.
برای برقراری ارتباط با مشاوران شرکت الگام، از طریق تماس با ما اقدام نمایید :

026-32775620 _ 021-44142677 



کلمه کلیدی :

مدیریت پروژه

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام