مدیریت پروژه تاریخ ثبت : 1397/10/26_13:5

معرفی 10 نرم افزار برتر مدیریت پروژه سال 2019


نرم‌افزار مدیریت پروژه به مدیران پروژه کمک می‌کند تا الزامات مشتری را تکمیل کرده و زمان ، بودجه و محدودیت‌های پروژه را مدیریت کنند .

معرفی 10 نرم افزار برتر مدیریت پروژه سال 2019 :

نرم‌افزار مدیریت پروژه به مدیران پروژه کمک می‌کند تا الزامات مشتری را تکمیل کرده و زمان ، بودجه و محدودیت‌های پروژه را مدیریت کنند .با این حال ، با بسیاری از گزینه‌های موجود ، انتخاب ابزار مناسب می‌تواند گیج‌کننده باشد ، و مردم نمی‌دانند از کجا شروع کنند .امروزه بسیاری از شرکت‌های کوچک و متوسط در صنایع مختلف از نرم‌افزارهای مدیریت پروژه آنلاین استفاده می‌کنند. این نوع نرم‌افزار از فن‌آوری مبتنی بر  پردازش ابری استفاده می‌کند و توسط ارایه دهندگان خدمات کاربردی به عنوان یک  (software-as-a-service (SaaS  ارائه می‌شود .

 

مدیریت پروژهامروزه ، این کاربردها در حال گسترش توابع خود و عبور از مرز با ترکیب ویژگی‌های خود هستند ، و این پیچیدگی حتی فرآیند انتخاب کاربر را پیچیده‌تر می‌کند .آیا قصد دارید یک نرم‌افزار مدیریت پروژه را در میان کارکنان خود معرفی کنید ؟ در این مقاله  10 نرم افزار برتر مدیریت پروژه سال 2019 معرفی میشوند که در تکمیل هر نوع پروژه ارزشمند هستند .

1. AceProject

AceProject یک نرم‌افزار ردیابی پروژه مبتنی بر وب است که به مدیریت پروژه‌ها به صورت end to end کمک می‌کند .این یک راه‌حل مدیریت پروژه کامل برای افراد ، تیم‌ها و شرکت‌هایی است که نیاز به کنترل جریان کار مهم خود دارند و هیچ چیزی را به شانس واگذار نمی‌کنند .AceProject ابزار لازم برای پروژه‌ها برای باقی ماندن در زمان و بر روی بودجه با زمان و مشخصه‌های ردیابی هزینه را فراهم می‌کند.وارد کردن زمان بسیار آسان است، تقریبا ً خودکار و با ساعت زمان مناسب است . کاربران می‌توانند به راحتی در تمام پروژه‌های خود با یک Dashboard پروژه بمانند که اطلاعات فوری را با نمودارهای رنگی و جزییات رنگی ارایه می‌دهد .

2. Hive

Hive یک برنامه کاربردی است که برای افزایش بهره‌وری در بین اعضای تیم استفاده می‌شود .تقریبا ً هر اقدامی که برای پیشبرد کار تیمی مورد نیاز است در دسترس قرار گرفته‌است .این نرم افزار ارتباطات ، ذخیره فایل و ابزارهای خارجی را در یک فضا به همراه می‌آورد و به همه کمک می‌کند تا در همان صفحه بمانند .
این نرم افزار همچنین سیستم‌های خارجی را به داشبورد ادغام می‌کند و به کاربران کمک می‌کند به جای به خاطر سپردن گذرواژه ، دسترسی  ، ارسال دعوت‌ها و سوییچینگ بین زبانه‌ها ، بر روی کار خود تمرکز کنند .

3. Jira

Jira یک نرم‌افزار مدیریت پروژه چابک است که توسط تیم‌های توسعه برای برنامه‌ریزی ، پی‌گیری و انتشار نرم‌افزار استفاده می‌شود. در واقع یک ابزار محبوب است که به طور خاص طراحی شده‌است و توسط تیم‌های چابک استفاده می‌شود .گذشته از ایجاد داستان‌ها , برنامه‌ریزی قطعی , مسائل ردیابی و ارسال نرم‌افزار به روز ،کاربران همچنین گزارش‌هایی تهیه می‌کنند که به بهبود تیم‌ها کمک کرده و جریان کار خودشان را ایجاد می‌کنند .

4. ProWorkflow

یک نرم افزار مقرون‌به‌صرفه ، حرفه‌ای ، آسان برای استفاده ، راه حله‌ای مبتنی بر وب برای مدیریت کسب‌وکار شما .مدیریت پروژه‌ها ، وظایف ، زمان ، تماس‌ها ، یادداشت‌ها و چیزهای دیگر ! Timelines ، نمودارهای حجم کاری و غیره ! ایجاد بهره‌وری عالی کارکنان . 

5. Zoho Projects

Zoho Projects یک برنامه مدیریت پروژه آنلاین است که به کاربران خود کمک می‌کند تا پروژه‌های برنامه‌ریزی ، هم‌کاری با کارکنان و مشتریان ، پی‌گیری زمان ، مدیریت اسناد و تهیه نمودارها و گزارش‌ها را ادامه دهند .این بخشی از مجموعه کسب‌وکار Zoho است . کاربران بر روی یک پلت فرم مرکزی کار می‌کنند که در آن می‌توانند مسیر پیشرفت را دنبال کنند ، درباره ایده‌ها صحبت کنند ، به راحتی ارتباط برقرار کنند و به روز شوند .

6. Freshdesk

Freshdesk یک نرم‌افزار حمایت از مشتری مبتنی بر پردازش ابری و راه‌حل helpdesk است .این یک پلت فرم با مجموعه جامع از ابزارها و امکانات برای کمک به کسب و کارها برای حمایت از نیازهای مشتریان خود است.شرکت‌ها در سراسر دنیا از آن برای ارائه خدمات و تجربه استثنایی مشتری استفاده می‌کنند .

7. Zoho CRM

Zoho CRM یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و یکی از بهترین کاربردهای فروش است.
این نرم‌افزاری است که کاربران را قادر می‌سازد تا مشتریان خود را در چندین کانال به اشتراک بگذارند . علاوه بر این ، به کاربران کمک می‌کند کسب‌وکار خود را اداره کنند .آن‌ها می‌توانند به آسانی به اطلاعات مشتری دسترسی داشته باشند که برای آن‌ها مفید است تا به معاملات نزدیک کمک کنند . هم چنین ویژگی‌هایی دارد که کاربران را قادر می‌سازد تا فرایندهای خود را ساده کنند ، بنابراین آن‌ها می‌توانند هوشمندتر و سریعتر بفروشند .

8. Salesforce Desk

Salesforce Desk  چندین کاربرد مبتنی بر پردازش ابری را ارایه می‌دهد تا به شرکت‌ها در تامین رضایت مشتریان خود کمک کند .یک مجموعه جامع از برنامه‌ها ، از فروش و بازاریابی ، تا خدمات مشتری ، فراگیر و تمام جنبه‌های تعامل و تعامل مشتری را در بر می‌گیرد .این نرم‌افزار محاسبه بروش پردازش ابری را منتشر می‌کند که مقرون‌به‌صرفه‌تر از نرم‌افزاری است که به طور سنتی نصب شده‌اند.

9. Office Timeline

Office Timeline یک برنامه زمانی " زمان‌بندی پاور پوینت " است که برای حرفه‌ای‌ها ساخته شده‌است . آسان است که نمودارهای گانت و برنامه‌های زمانی را مستقیما ً در مایکروسافت Powerpoint تولید کنید .

10. Bridge24

Bridge24 یک فرآیند گزارش دهی و صادر کننده است که عملکرد Asana ، Trello ، basecamp و AceProject را افزایش می‌دهد . با یک اتصال پویا ، کاربران به ابزارهای قدرتمند و انعطاف‌پذیر دسترسی پیدا می‌کنند که آن‌ها را قادر می‌سازد تا مقدار بیشتری از داده‌های پروژه خود را استخراج کنند . با یک اتصال پویا ، کاربران به ابزارهای قدرتمند و انعطاف‌پذیر دسترسی پیدا می‌کنند که آن‌ها را قادر می‌سازد تا مقدار بیشتری از داده‌های پروژه خود را استخراج کنند . با انواع دیدگاه‌ها ، فیلترها ، گزارش‌های پیشرفته ، نمودارهای تعاملی و ابزار صادرات ، آن‌ها قادر به دسترسی ، سازماندهی و دسته‌بندی اطلاعات ارزشمند و گاهی پنهان هستند .دیدگاه‌ها و بینش‌های جدید به مدیران و کاربران امکان تصمیم‌گیری به موقع و آگاهانه را می‌دهد .

زمانی که برای اجرای یک ابزار مهم مانند یک نرم‌افزار مدیریت پروژه اقدام کردید ، همه خوشحال نخواهند شد . کارمندان شما قبلا ً به مجموعه‌ای از فرآیندها عادت‌کرده اند ، بنابراین هر گونه اخلال در این کار ممکن است باعث بیزاری شود .بنابراین ، مطمئن شوید که رهبری قوی دارید که از تصمیم خود برای معرفی نرم‌افزار پشتیبانی می‌کند . این کار اعتماد کارمندان را افزایش خواهد داد و هر گونه نظرات منفی از بین  خواهد رفت .

مدیریت پروژه

📌 یک پیشنهاد دوستانه 

نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین فارسی آرسس یکی از قدرتمندترین نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین فارسی است که باتلاش جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور فعالیت خود را از سال 1394، در راستای خدمت‌رسانی به کسب وکارها آغاز نموده است. نرم افزار مدیریت پروژه فارسی یا نرم افزار کنترل پروژه آرسس ، در اجرای این مهم از دو ابزار قدرتمند برنامه‌ریزی و کنترل پروژه استفاده می کند ( همچون نرم افزار تسکولو ) و لذا به ابزاری کاربردی و قدرتمند برای کنترل زمان، کنترل هزینه و مدیریت منابع و نیروی انسانی تبدیل گردیده است. نرم افزار مدیریت پروژه طیف وسیعی از راه حل ها را توصیف می کند که به افراد و تیم ها اجازه می دهد مسیر پیشرفت پروژه های پیچیده را از زمان تایید آنها تا تکمیل و یا راه اندازی آنها پیگیری کنند.



کلمه کلیدی :

مدیریت پروژه

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام