مدیریت پروژه تاریخ ثبت : 1397/10/13_11:27

برنامه ریزی در مدیریت پروژه های نرم افزاری


شرکت الگام در زمینه ارائه نرم افزار مدیریت پروژه آرسس فعالیت میکند. این شرکت خدمات خود را با قیمت مناسب و کیفیت مناسب ارائه میدهد.

صنعت نرم افزار به عنوان یک صنعت مادر در زمینه تکنولوژی های نوین پروژه های متعددی را در ابعاد متفاوت تعریف و اجرا می کند . با توجه به گستردگی بازار نرم افزار و رشد روز افزون نیازهای مشتریان تعداد و حساسیت پروژه های نرم افزاری به شدت در حال رشد است . آنچه در این میان اهمیت خاصی دارد نحوه برنامه ریزی این پروژه هاست . طبیعی است ذات پیچیده این پروژه ها نیز موجب اهمیت بیشتر برنامه ریزی و نجوه مدیریت پروژه های نرم افزاری می گردد .

نرم افزار مدیریت پروژه

تخمین تلاش و هزینه پروژه های نرم افزاری از نظر سازمان های نرم افزاری بسیار مهم و حایز اهمیت است. برآورد دقیق هزینه نه تنها به مشتریان و سرمایه گذاران کمک می کند، بلکه می تواند در حین انجام پروژه به تصمیم گیری منطقی و مدیریت پروژه نرم افزاری کمک کند. تا کنون مدل های تخمین بی شماری ابداع و مورد استفاده قرار گرفته است.

نرم افزار مدیریت پروژه

مدل های برآورد تلاش نرم افزار سعی دارند که میزان تلاش لازم برای توسعه نرم افزار را به بهترین شکل تخمین بزنند. البته فرآیند برآورد انجام شده مطمین نیست چرا که به ارزش ویژگی های بستگی دارد که در مراحل ابتدایی پروژه نا مشخص می باشند. اما به هر حال این فرآیند باید انجام شود چرا که سرمایه گذاری وسیعی برای طراحی یک سیستم نرم افزار صورت می گیرد.

 شرکت مهندسی الکترونیک گام از شرکتهای پیشرو در ارائه راه حل های جامع و کاربردی پروژه های زیر ساختی فناوری اطلاعات و راه کارهای دسترسی آسان به سیستم های اطلاعاتی یکپارچه می باشد.  آرسس با تعریف نیازمندی ها و مشخصات انحصاری جهت هر کدام از مشاغل و صنایع مختلف ، شرکت ها ، ادارات و نهاد ها سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی به طور جداگانه ، بهترین شرایط مربوطه را جهت تحقق به اهداف عالیه مهیا می سازد.سازوکارهای مبتنی‌برمدیریت پروژه چارچوب اصلی آرسس را تشکیل می‌دهند که در آن، مجموعه‌ای کامل از ابزارهای برنامه‌ریزی و کنترل هوشمند پروژه تحت رابط گرافیکی قوی ارائه می‌گردد.

 



کلمه کلیدی :

 نرم افزار مدیریت پروژه مدیریت پروژه

نام نویسنده :سپیده شاه مرادی. الگام